MENI I SVIMA VAMA ZA MOJ 16sti RODJENDAN

Ja sam jucer napunila 16.Da znam, ne vjerujem ni ja,da sam prije 16est godina na 17sti maj ja došla na ovaj svijet.Mama kaže da je jaka kiša padala,pa valjda se napravila pometnja u univerzumu šta znam?Uglavnom šta želim reći,vrijeme prolazi,teče,ide stvari se mijenjaju.Nije sada kao što je bilo prije 16 prije 32 prije 50,100.Treba voljeti,poštovati.Treba živjeti kako želiš da živiš.Ako želiš nešto,pa uradi ga.Želiš čokoladicu ali ne možeš zbog dijete,pojedi je...jer na kraju,jednom se i živi.Nemaš drugog života i nemaš mnogo izbora.Ne troši svoje vrijeme na ljude koji te ne cijene,koji ti žele zlo.Ne troši svoje živce i ono najdragocjenije a to je vrijeme.Prema svima nastoji se ponašati kako treba,suzdrži se od ružnih riječi,nekad prešuti jer će bit' bolje za tebe.

Pokušaj naći osobe s kojim možeš dan podijeliti,sve mu ispričati...Jer na kraju dana sve što ti u životu treba su takve osobe.Stres pokušaj ostaviti,baziraj se na svoje ciljeve i ono što ti je bitno u životu.Ne slušaj nebitne komentare,to su samo tuđa mišljenja i na tebi je hoćeš li ih slušati ili ne.Uvaži kritiku i saslušaj šta neko ima da kaže,ali biraj ono što ti je srcu drago i zašta ti misliš da je ispravna stvar.Čuvaj porodicu,to se ne može zamijeniti.Provodi vremena sa njima,bit će ti teško kad odu.Nisi razmišljao kako je mami,ili ocu...pa vrlo vjerovatno ćeš se i ti u budućnosti naći u toj poziciji,pa će ti biti jasnije.Ne stresirajte se ako vas neka osoba ignoriše,to znači da joj vjerovatno nije stalo.
Ne stresirajte se ako vas osoba ogovara,mrzi možda je neshvaćena,možda i njoj fali ta ljubav koju ti imaš,koju ti daju roditelji,prijatelji i bliske osobe.Svi smo mi na neki način neshvaćeni.Svako od nas ima priču koju treba da ispriča.Neko je rođen da bude lider,neko da otkrije nešto neotkriveno,neko da bude izor,doktor,profesor,kuhar, prodavač obuće ko zna?Šta god da radio radi najbolje što znaš i daj najbolje od sebe,isplatit će se.Mora.Voli,radi,putuj.

Posjeti zemlje koje nikad nisi,gradove,upoznaj ljude i kulture,širi vidike.Ako nemaš mogućnosti da putuješ čitaj knjige,knjige su najbolji vremeplov,teleport.Koristi maštu,tu bar nisi ograničen kao ovdje u ovom svijetu gdje živiš.Ja sam tu kako bi nekoga inspirisala,osjećam da sam zbog toga rođena.Stavljena tu gdje jesam.Možda previše filozofiram,ali ko razumije shvatit će.Meni i svima vama za moj 16ti rođendan.Ostanite mi lijepi. ❤️


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga